Kamamax Spray Tahan Lama Lelaki

kamamax spray

Berapa lama seorang suami dapat bertahan ketika beraksi di ranjang? Saintis telah melakukan berbagai kajian bagi mencari jawapan ini. Ujian ke atas beratus-ratus lelaki akhirnya memberi penemuan mengejutkan. Dari mula mendayung hingga ejakulasi (orgasm), purata semua lelaki hanya di bawah 5 minit!

Bagi semua suami (juga kepada si isteri), tempoh beraksi singkat ini sudah tentu tidak cukup lama dan pastinya gagal memuaskan kedua belah pihak. Dalam kajian, semasa diajukan soalan kepada sang suami berapa lama aksi yang mereka harapkan, rata-rata mengatakan sekurang-kurangnya 18 minit. Si isteri pula mengatakan paling tidak memerlukan 14 minit untuk mencapai kepuasan dalam hubungan intim tersebut!

Buat suami-suami di luar sana, adakah jalan penyelesaian bagi mengatasi masalah ini? Agar dapat bertarung lebih lama, mendayung penuh nikmat hingga isteri merengek puas? Di pasaran, berbagai jenis produk tahan lama boleh dicuba, cuma pastikan ia benar-benar berkesan dan tidak mendatangkan bahaya jika diamal selalu. Salah satu produk laris dan selamat, yang mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) adalah Kama-Max Performance Spray.


Apakah Kama-Max?

Kamamax adalah cecair dalam bentuk serum (watery fluid). Fungsi utamanya untuk mengatasi masalah pancut awal. Ia cepat berkesan dan bertindak. Selepas spray hanya perlu tunggu 10-20 minit agar meresap sepenuhnya. Dengan difomulasikan dari bahan organik dan herba, Kamamax selamat diguna selalu kerana mendapat lulus KKM dengan no NOT161201971K.


Kandungan Kama-Max

Setelah lebih setahun dipasaran, Kama-Max berupaya memberi jawapan kepada masalah yang menghantui sang suami. Ia mengandungi bahan-bahan semulajadi yang sememangnya telah terkenal sangat mujarab mengatasi masalah kelelakian.

kandungan kama-max


1. Ekstrak Gambir Sarawak - berfungsi untuk tahan lebih lama.

2. Ekstrak Lintah - mampu memanjang dan membesarkan senjata lelaki.

3. Ekstrak Tongkat Ali - membantu lelaki yang mengalami lemah syahwat.

4. Ekstrak Gamat - merawat luka bagi cepat sembuh.

5. Ekstrak Habbatus Sauda - merawat urat saraf dan baik untuk kencing manis.

6. Ekstrak Minyak Zaitun - baik dalam bidang perubatan, kosmetik dan herba.


Cara Guna KamaMax

Video cara guna Kamamax Spray

Dengan semua sumber khasiat di dalam satu botol, Kama-Max mudah dibawa dan digunakan. Sebelum spray, pastikan zakar kita betul-betul bersih dan kering. Goncang botol KamaMax agar kandungannya sebati. Spray sebanyak 4 kali, kemudian usap perlahan dari pangkal ke kepala agar kena semuanya. Tunggu 10-15 minit hingga meresap. Kemudian, bolehlah mulakan aksi pertarungan  dengan penuh kasih sayang dan nikmat!

Jom dapatkan produk yang original. Klik butang whatsapp di bawah untuk berhubung dengan agen kami.



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Bukit Changgang, Olak Lempit, Kota Seriemas, Enstek, Kampung LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting